Het zijn gekke tijden voor de arbeidsmarkt. Bepaalde kandidaten zijn ontzettend schaars en voor een andere vacature staan er tientallen sollicitanten op de stoep. In beide gevallen geldt: hoe vind je nu dié kandidaat die echt bij jouw bedrijf past? 

En hoe zorg jij er als werkgever voor, dat jij op het lijstje van favoriete werkgevers terecht komt? Althans, bij die kandidaten die jij zoekt. En welke stappen moet je nemen om daar te komen?

Met de werkgeversscan help ik je inzicht te krijgen in je huidige werkgeversmerk en toon ik welke stappen je kunt zetten om jezelf te onderscheiden als werkgever.

 

Wat houdt de werkgeversscan in?

Online vragenlijst, aangevuld met interview

Sessie directie, HR en marketing (2 uur)

Vragenlijst voor een groep medewerkers, eventueel aangevuld met interviews

Scan van je website, social kanalen en externe media-inzet

Presentatie van de bevindingen en conclusies, met quick wins en advies voor de lange termijn

Uitwerking in een adviesrapport

Investering:

2295,00

Neem contact op als je meer wilt weten of laat je gegevens achter!