Het zijn gekke tijden voor de arbeidsmarkt. Bepaalde kandidaten zijn ontzettend schaars en voor een andere vacature staan er tientallen sollicitanten op de stoep. In beide gevallen geldt: hoe vind je nu dié kandidaat die echt bij jouw bedrijf past? 

En hoe zorg jij er als werkgever voor dat jij op het lijstje van favoriete werkgevers terecht komt? Althans, bij die kandidaten die jij zoekt. En welke stappen moet je nemen om daar te komen?

Met de werkgeversscan help ik je inzicht te krijgen in je huidige werkgeversmerk en toon ik welke stappen je kunt zetten om jezelf te onderscheiden als werkgever.

 

Wat houdt de werkgeversscan in?

Intake (1,5 uur)

Sessie directie, HR en marketing (2 uur)

Enquête onder de medewerkers

Diepte-interviews met medewerkers

Scan van je website, social kanalen en externe media-inzet

Presentatie van de bevindingen en conclusies, met quick wins en advies voor de lange termijn

Weten hoe jij kunt een sterk werkgeversmerk bouwt?

Neem contact op of voor een offerte of laat je gegevens achter!

 
 
“We hebben enorm veel aan je advies gehad. Er is veel veranderd sinds we meer aandacht aan employer branding besteden. Zowel in onze communicatie als de gesprekken die we voeren met sollicitanten en het aanstellen van buddy’s. Dus we diepen het steeds verder uit. Ik ben je super dankbaar voor al je tips! Heel goed om eens een eerlijke blik te werpen op je bedrijf en te zien hoe dingen er echt aan toe gaan.” 
– Gwen Wijffels, General manager Hotel Noordzee