Een goede start

Bij het werven van personeel kun je al snel verdwalen in het bos van mogelijkheden. Moet ik op een beurs staan, adverteren, een werken-bij site optuigen of mijn social media-kanalen optuigen? Of misschien allemaal? En wat ga ik dan precies vertellen en laten zien?

Voor het maken van de juiste keuzes, zijn een aantal zaken belangrijk:

  • Weten waarin jij je onderscheid ten opzichte van andere werkgevers;

  • Inzicht in je doelgroep: wat vinden zij belangrijk?

  • Wat is je reputatie bij je eigen personeel?

Speciaal voor ondernemers die behoefte hebben aan inzicht en focus, heb ik een aantal tools ontwikkeld. Ik geef je inzicht en advies waar je snel mee aan de slag kunt.

Hoe kan ik je helpen?

werkgeversscan

Geef mij een kijkje in je keuken en krijg doelgericht advies voor je wervingscommunicatie en -proces.

vacatureteksten schrijven

Geen tijd en inspiratie voor je vacatureteksten? Besteed het uit.

doelgroep-advies

Inzicht in de wervingshaalbaarheid en kenmerken van jouw doelgroep.

Concepten

Doelgericht campagne voeren met de juiste boodschap, op de juiste plaats en op het juiste moment.

Is er onvoldoende capaciteit in de organisatie om alle taken zelf op te pakken? Neem dan contact met mij op voor een samenwerking op uurbasis.