Je wilt een sterk werkgeversmerk uitdragen. Duidelijk zijn over waar je voor staat en waarom jij zo’n interessante, onderscheidende werkgever bent. Doe je dat? En wat draag je dan precies uit? Van quick wins tot compleet stappenplan: The Workbrand onderzoekt, adviseert en begeleidt jou naar een pakkend en overtuigend verhaal voor jouw doelgroep.
Misschien heb je al een Empolyer Value Proposition (EVP) opgesteld en wil je weten of jouw employer branding hier optimaal op aansluit. Of je richt je op je candidate experience en bent benieuwd hoe goed dit uit de verf komt in je externe communicatie. Je vraagt je misschien ook af of jouw missie en visie goed zichtbaar zijn in je wervingscampagne. Straal je uit wie je bent en spreek je daardoor de juiste kandidaten aan?
Wij voeren desk research uit op al je zichtbare uitingen en toetsen of jouw verhaal in al je communicatiekanalen herkenbaar, duidelijk, inspirerend en consistent is. Daarnaast is het mogelijk om concurrentieonderzoek en een doelgroepanalyse toe te voegen. Onze bevindingen verzamelen we in een rapport. Hierin staan ook onze adviezen en quick wins waar je direct mee aan de slag kunt. Dit levert je al gauw een mooie kostenbesparing op in je wervingsproces.
TIP: heb jij je al opgegeven voor onze speciale zomeractie? Til jouw werkgeversmerk naar een hoger niveau met onze Zomer Employer Brand-scan!