Jij weet dat je organisatie een geweldige plek is om te werken. Je collega’s Mohamed, Joyce, Mark, Sophie: ze zijn het allemaal met je eens. De uitdaging? Te weinig mensen weten wat je te bieden hebt.
Je hebt al 10K uitgegeven aan een mediacampagne. Indeed en LinkedIn zijn trouwe afnemers van jouw maandelijkse bijdrage. Je post je suf aan vacatures op alle mogelijke social mediakanalen. Het resultaat? Geen resultaat.
Wat als je een handleiding of richtlijn zou hebben voor het maken van de juiste keuzes in je wervingsstrategie? Als het zou lukken om dat wat jij en je collega’s voelen, vertelt wordt in een sterk verhaal?
We hebben we oplossing voor je. En die heet: de Employer Value Proposition. Hierin leg je je werkgeversverhaal vast. Het authentieke, relevante en onderscheidende verhaal van jouw organisatie. De solide basis voor je externe én interne arbeidsmarktcommunicatie.
Een sterke EVP geeft richting aan je employer- en recruitment marketing en helpt jou om de juiste keuzes te maken in de candidate journey. Het is jouw geheime wapen in het aantrekken van de beste medewerkers.
Dit levert een EVP jou op:
Van binnenuit versterk je:
Extern geef het:
En til je werkgeversmerk naar een hoger niveau. Je hebt het gevoel dat employer branding al te lang op je…
Lees meerWeten hoe je jouw arbeidscommunicatie moet inzetten, begint bij weten wat jij je kandidaten te bieden hebt en waarin jij…
Lees meerJe wilt een sterk werkgeversmerk uitdragen. Duidelijk zijn over waar je voor staat en waarom jij zo’n interessante, onderscheidende werkgever…
Lees meerMeer weten over Employer Branding?
Thirza vertelt je hier graag meer over!
E-mail Thirza 06-57918497 LinkedIn van ThirzaThirza
Oprichter en eigenaar van The Workbrand