concepten

Denk je aan een wervingscampagne? Ik help je een concept te ontwikkelen en daarin de juiste keuzes te maken. Vanuit de behoefte van de kandidaat vertellen we jouw verhaal. Waar is de kandidaat naar op zoek en waarmee raak je de emotie en drijfveren? En hoe sluit jij daar op aan? Dat is het uitgangspunt van je campagne. Het gedrag en mediagebruik van je beoogde kandidaten is leidend in de keuze voor acties en (media)kanalen. Denk hierbij ook aan meeloopdagen, open dagen en aanwezig zijn op de juiste events. Ook zoek ik de verbinding tussen het creatieve concept en jouw interne proces.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt. Dat geldt zeker voor wervingscampagnes. Als je campagnethema ‘Wij zien jou’ is, dan moet je wervingsproces ook onderscheidend zijn in het persoonlijke contact met de sollicitant.

Ik ben uniek in mijn focus op de kandidaat en om door die bril een concept te ontwikkelen dat raakt. Ik hou zicht op je interne proces, zodat het verhaal klopt en duurzaam is.